Een gepaste locatie vinden als starter blijkt vaak een probleem. Daarom wil het bedrijvencentrum 't Walletje aan de hand van gunstige tarieven voor starters de mogelijkheid geven om in een bedrijfsvriendelijke omgeving een goede start te maken. Door het handige dienstenpakket dat daarbij wordt aangeboden kunnen starters zich onmiddellijk ontpoppen als op en top professioneel. Door een mix van verschillende bedrijven: starters, doorgroeiers en
iets meer gevestigde waarden zal er ook een kruisbestuiving ontstaan tussen de verschillende bedrijven.
Het bedrijvencentrum bestaat uit 5 identieke verdiepingen van elk 299 m² met lift.
Elk verdiep is voorzien van een sanitaire blok, perfect ingericht, toegankelijk voor rolstoel patiënten, alarminstallatie,brand- en rookmelders, automatische zonnewering en luchtverversing in alle kantoren.
VERGADERZALEN
Op het gelijkvloers van het bedrijvencentrum is de mogelijkheid voorzien om vergaderzalen te huren
met een capaciteit van 2 tot maximaal 50 personen. Deze vergaderzalen zijn uitgerust met de nieuwste technologieën (smartbord, conference-call, projector).
VERHUUR KANTOREN
De tweede tot en met de 5de verdieping van het bedrijvencentrum zijn bestemd voor verhuur van kantoren. De inrichting kan in samenspraak met de huurder bepaald worden. Er worden instapklare kantoren in een aangename, dynamische en bedrijfsvriendelijke omgeving aangeboden. Hierbij kan men ook terugvallen op een dienstenpakket.
KANTOREN INCLUSIEF DIENSTENPAKKET TE HUUR
De huurkantoren in het bedrijvencentrum ’t Walletje op de 3de en 4de verdieping hebben elk een oppervlakte van 299m². Deze oppervlakte kan ook ingedeeld worden in kleinere kantoren. De kleinste verdeling is 4 x kantoor van 25m², 2 x kantoor van 20m² en 3 x kantoor van 30m². De huurprijzen zijn inclusief dienstverlening en bedragen:
- niet starters: 34,8 euro/m²/maand
- starters: 28,7 euro/m²/maand gedurende eerste 3 jaar
DIENSTENPAKKET
De huurkantoren beschikken over een standaard dienstenpakket dat volgende omvat:
- Permanent onthaal van bezoekers en leveranciers tijdens kantooruren:
van maandag tot en met vrijdag van 8u30 tot 17u
- Telefoonpermanentie tijdens de kantooruren:
de aansluiting kan (bijv. bij afwezigheid) o.a. overgeschakeld worden naar het
centraal toestel in het secretariaat.
- Postbedeling
- Postbus per onderneming
- Normaal waterverbruik
- Telefonie en ICT-infrastructuur
- Terbeschikkingstelling van secretariaatsapparatuur
- Schoonmaken van de ter beschikking gestelde lokalen
- secretariaatswerk (4uur/maand)
- gebruik vergaderzalen (8uur/maand)
Volgende aanvullende faciliteiten worden verleend aan kostprijs:
- Broodjes bij vergaderingen
- Fotokopieën, printen (kostprijs van papier)
- Telefoneren vanuit het secretariaat
- Postverzending (brieven, pakjes, aangetekende zendingen)
- Inbinden, lamineren
- Supplementair secretariaatswerk (4uur/maand gratis inbegrepen in huurprijs)
- Supplementair gebruik vergaderzalen (8uur/maand gratis inbegrepen in huurprijs)
FLEXPLEKKEN TE HUUR
De FLEXplekken in het bedrijvencentrum ’t Walletje bevinden zich op de 3de verdieping.
Prijzen hiervoor bedragen
- 3.459 euro per jaar
- 308 euro per maand
- 116 euro per week
- 26 euro per dag
- 10-dagen abonnement (1 jaar geldig): 231 euro
ONDERGRONDSE PARKEERGARAGE TE HUUR
Er zijn eveneens parkeerplaatsen te huur in het bedrijvencentrum ’t Walletje.
Prijzen hiervoor bedragen 116 euro per maand.
BERGING TE HUUR
Op verdieping -1 zijn er 8 bergingen te huur.
Prijzen hiervoor bedragen
- Berging 1 (23m²) : 150 euro/maand
- Berging 2 (50m²) : 325 euro/maand
- Berging 3 (28m²): 182 euro/maand
- Berging 4 (28m²): 182 euro/maand
- Berging 5 (26m²): 169 euro/maand
- Berging 6 (33 m²): 215 euro/maand
- Berging 7 (39m²): 254 euro/maand
- Berging 8 (28m²): 182 euro/maand
Starters bekomen een huurvoordeel van 5 euro/m² (ipv 6,4 euro/m²) op bovenvermelde prijzen.